EmmeGirl

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Emilia wiklund - 2 april 2011 12:45

hej det är APRIL!!!!!!   alltså april är faktist en bra månad för

att då är det inte för varmt och det är inte för kallt eller hur.

Det är ju faktist bra men sommarn är ändå bäst  

 

Eller alla har ju olika åsikter  så att ni får järna

skriva en komentar vilken månad eller årstider

ni tycker är bäst eller båda två ni får ju välja.   hejdå ses i morgon

Av Emilia wiklund - 2 april 2011 11:35

jag är så tröööt och önskar inte ni att er familj

va rik och om era förelrar var skilda så önkar

ni väl också att dom bodde tillsammans

det gör i allafall jag.   Men idag är det ju lördag

så att jag ska vara i soffan och mysa med mina

syrror madicken,smilla och mini. Jag kan berätta

lite om dom madicken är 8:år och smilla är 7:år

och mini är 4:år och om ni undrar så talar jag sanning

hon heter verkligen mini på riktigt. Det är faktist ett coolt

namn och väldigt ovanligt eller hur   


Jaja vi ses i morgon eller senare

Presentation


Hej allihopa! Det här är min blogg, här kommer jag att skriva om mitt liv och vad jag gör på dagarna! Om ni undrar något är det bara till att fråga, va inte blyga! Glöm inte tipsa bloggen för dina vänner!! Ha de bra // EmmeGirl

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla


Ovido - Quiz & Flashcards