EmmeGirl

Alla inlägg under juni 2011

Av Emilia wiklund - 14 juni 2011 12:53

Hade skolavslutning i dag så nu e det äntligen sommar lov! Fett chill :D

Drar t Usa om typ 2 veckor   Vilket e 7kt Awesome!  Vad ska ni göra i sommar?

Nu ska jag chilla sen blir det cheerleading! ;)

Ha dee chill! <33 


Av Emilia wiklund - 6 juni 2011 17:44

 

Tjabba! Idag är det Sveriges nationaldag! De som e bra med de e att man e ledig!! Hahah.

Men imorgon e det skola igen. Ska bli helt okej ändå, att träffa alla igen och sånt. Imorgon e det Cheerleading (Yay) De va ingen träning i torsdags för att det var en röddag men imorgon är det äntligen träning igen!

Just nu sitter jag och lyssnar på Bruno Mars  

Han e fett grym! Va brukar ni lyssna på för musik? Jag lyssnar typ på allt möjligt!

 Aja, nu ska jag gå och plugga.. 

Bloggar mer imorgon, Det brukar nt bli så men jag lovar att försöka uppdatera bättre! see yaaa. 

XOXO

Av Emilia wiklund - 3 juni 2011 14:54

Sorry för dålig uppdatering! ska bli bättre nu! För er som undrar så e det fortfarande jag Alice som bloggar här just nu, Emme har tagigt bloggpaus så jag gästbloggar här så länge.. 

I går va det ingen cheerleader tränging pga Kristihimmelfärds saken. Men på tisdag e det äääntligen träning igen   Idag har jag nt gjort så mkt, jag har mest chillat! och solat så klart!  Nu e det nt länge kvar i skolan!!! De e typ ba 7 dagar (Om man bara räknar skoldagar) Och nu är det typ allt roligt kvar i skolan! 

aja, bloggar mer sen. Ha det chill!

Presentation


Hej allihopa! Det här är min blogg, här kommer jag att skriva om mitt liv och vad jag gör på dagarna! Om ni undrar något är det bara till att fråga, va inte blyga! Glöm inte tipsa bloggen för dina vänner!! Ha de bra // EmmeGirl

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla


Ovido - Quiz & Flashcards