EmmeGirl

Alla inlägg under april 2011

Av Emilia wiklund - 24 april 2011 10:05

Hej i går var det ju påskafton och mamma gömer alltid påskägg till oss under kuden eller längst ner på sängen eller så får vi gå runt i hela huset och leta och om man hittar ett ska man inte berätta det för någon av mina andra syskon för jag vill ju inte att dom hittar sina. Visst är jag snäll!!!!!! Fast det står ju namn så man vet vems som är vems. Jo men mamma la dom brevid oss i går och då så hade hon tagit halvor från andra påskägg och satt in hop dom.Det första mina syskon gjorde när dom såg dom jissa tre gånger...... Jo dom började bölla som in i ******* får inte svära!!!!!! Vet ni varför föresten. Okej jag berättar då dom började bölla för att dom ville inte att mamma skulle ta och blanda halvor. Då sa jag snabbt ämmmm..... det var påskharen som blandade dom och då blev dom sura på han och då sa jag men det är ju han som har get er godiset i ägget. Då sa smilla min lillasyra men var fick han det i från var han på Maxi eller? Först tänkte jag vad lär hon sej i skolan egentlige? Men då sa jag också nej han bajsar ju godis så det där ni äter är påskhare bajs.Då sa alla samtidigt också BLÄÄÄÄÄ!!!!!!! vi vill inte ha vårt godis och då sa jag men jag kan ta det!!! och sen satt dom och stirra på mej när jag åt godiset och sen höll dom på så här i minst 1:timme. Du äter bajs du äter bajs du äter bajs. Då frågade jag mej själv VARFÖR HAR JAG SYSKON ALLT ÄR DITT FEL MAMMA!!!!!!!! jaja där fick ni höra en lite berätelse tjaba tjena vi sessss!!!!

Av Emilia wiklund - 20 april 2011 21:34

hej jag är tillbaka har haft det lite krongligt som sakt och jag vet inte om jag stavar rät men ändå jag vill vara med ALICE ANNARS FÅR JAG PANIK jag gillar henne jätte mycket men i helgen så hoppas jag för fullt att hon vill vara med mejt och att det går jag lovar om ni hade känt henne så hade ni tyckt att hon va ass grym,cool,söt (inte på kärleks sättet då utan på kompis sättet),snäll,rolig och har jätte bra sång röst hon är verkligen bäst!!!!!!!!!!!!!!!!älskar henne som vän   ha det bra vi ses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Emilia wiklund - 12 april 2011 17:16

hej ni gillar väl        fast det beror på om ni har sett den   .Men i allafall det är ju ass coolt att edward är vampyr och hans familj!!!

här är familjen . och här är filmerna        

Av Emilia wiklund - 12 april 2011 16:33

tjenare idag så var jag på fritids till halv 4 men egentligen så hade jag nog varit med världens bästa vän Alice forsberg hon som äger meileycerussweden.com jag tror den stavas så där är inte säker MEN!!!!!!!!!!!!! mamma svara inte i telefonen så blir lite arg eller inte lite!!!!!! så ska ringa henne jag lovar er om ni hade träfat henne hade ni älskat henne som vän!!!!! 

Av Emilia wiklund - 11 april 2011 16:42

tjena har inte varit inne på länge men ändå idag så hade  Ester,gry och Alice fyror snak och då blev jag lite ledsen men ville inte visa det och jag är ju inte fyra så jag får inte vara med och då blir jag väldigt

  LEDSEN!!!!!!!! innuti kroppen för jag vill ju inte visa det. Så ja jag ska ut och sola hade jag tänkt mej för nu är det ju ass varmt!!!! eller hur så

 

GOODBYE vi ses i morgon!!!!!!

Av Emilia wiklund - 9 april 2011 16:17

Jippi!!!!!! idag är det kalas!!!!  tjaba tjena hallå idag så ska jag ju ha 80-tals fest !!!!!!!!!!!!!! det är 7 st som kommer och 8 med mej. en kompis till mej som heter Alice ska sova hos mej och sen dom andra heter Ester sonander,Ester björk,Simone furlan,Manda gentz al,Alice forsberg,Gry duvander hansson,Felicia berg,Josephine götesdotter. bye bye ska fixa lite nu

Av Emilia wiklund - 7 april 2011 20:55

hejsan vill ni veta varför min blogg heter EmmegGirl? jag berättar i allafall. ok det är så här jag går ju i skolan som alla andra förutom dom som går på dagis mrn ändå okej så i skolan kallas jag Emme och det har jag kalats i 4 och ett halvt år rätt länge eller hur. jaja det var bara det hejdå.

 

 

VI SEEEEES I MORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Emilia wiklund - 7 april 2011 20:43

hej jag är så spänd för att jag ska ha fest på lördag men det kanske ni redan visste kanske har skrivit det eller? jaja men på Lördag är det ju smillas

födelsedag   i förskott syrran   Gillar dej inerst inne men inte längst ut och du tycker säkert samma sak eller hur.

 

 

 

Presentation


Hej allihopa! Det här är min blogg, här kommer jag att skriva om mitt liv och vad jag gör på dagarna! Om ni undrar något är det bara till att fråga, va inte blyga! Glöm inte tipsa bloggen för dina vänner!! Ha de bra // EmmeGirl

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla


Ovido - Quiz & Flashcards