EmmeGirl

Alla inlägg under mars 2011

Av Emilia wiklund - 27 mars 2011 12:26

Okej nu kommer jag att berätta lite om mig själv! 

  1. Vilken är din favoritmat? Svar: Pizza, tacos och kinamat. 
  2.  Favoritfärg? Svar: Svart, vit, grön och blå.
  3. intressen? Svar: Spela fotboll och vara med kompisar och att blogga ( Så klart) 
  4. När fyller du år? Svar: 28 Februari 2001
  5. Favorit film? Svar: Avatar, mean girl och karate kid.
  6. Favorit artist? Svar: Justin Bieber, Miley Cyrus.
  7. Favoritblogg? Svar: Mileycyrusweden.bloggplatsen.se 
  8. Favoritämne? Svar: Slöjd, Bild!
  9. Favoritskor? Svar: Streetskor. 
  10. okej sista frågan, Trumvirvel : Om du fick vara någon annan för en dag vem skulle du välja? Svar: Alice ( Hon som äger MileyCyruSweden) Hahahah   

Det var lite om mig!

Ha det bra // Emmegirl

Av Emilia wiklund - 27 mars 2011 12:23

Nu har jag bytt namn på bloggen! Emmegirl vad tycker ni om det??

I alla fall, nu så kommer jag att blogga om mitt liv och vad jag gör på dagarna och så! Glöm nu inte att tipsa alla era vänner och så om min blogg! 

Ha det bra // EmmeGirl.. 

Av Emilia wiklund - 24 mars 2011 07:17

Vad tyckte ni om " Vad kan du om Miley Cyrus?" Om ni gillade det kan jag hjälpa till och göra lite såna grejer här på Emilias blogg om ni vill :)

Glöm inte kolla min blogg på: Mileycyrusweden

Klicka på länken för att komma till den, ha det bra!

Peace / Alice

Av Emilia wiklund - 10 mars 2011 19:56

   hej jag älskar att prata och chatta med andra människor och jag är väldigt väldigt väldigt nyfiken och är bra på att höra sacker bara så ni vet det kan vara bra och veta  

Av Emilia wiklund - 10 mars 2011 19:46

hej vad gillar ni bara sktiv en kommentar eller någoting men först och främst vad vill NI jag ska blogga om för jag vet faktist inte själv   va inte blyga  

Av Emilia wiklund - 10 mars 2011 19:41

hur känner du dej skriv gjärna svar på frågor och svar sedan hejdå     hihihi

Av Emilia wiklund - 10 mars 2011 19:33

hejsan tycker inte ni om alla hjärtansdag det

gör i allafall jag och min kompis Alice ni

förstår Alice fyller år på   alla hjärtansdag   

Av Emilia wiklund - 10 mars 2011 18:31

Hej jag heter Alice och e Emilias kompis.. Och jag kommer hjälpa Emilia att blogga ibland för jag har också en blogg: MileyCyruSweden

klicka på MileyCyrusweden för att komma till Min blogg!

men i alla fall här kommer ett test om Miley!   

1: När föddes Miley?

A) 23 November 1992

B) 15 April 2000

C) 20 Juni 1980

2: Vad heter Miley's yngsta syster?

A) Liza

B) Noah

C) Lucy

3: Vem spelar Miley på disney channel?

A) London ( Det ljuva havs livet)

B) Alex ( Magi på waverly place)

C) Hannah ( Hannah Montana)

4: Från vilket land kommer Miley?

A) USA

B) Kanada 

C) Sverige 

  

Peace out


Presentation


Hej allihopa! Det här är min blogg, här kommer jag att skriva om mitt liv och vad jag gör på dagarna! Om ni undrar något är det bara till att fråga, va inte blyga! Glöm inte tipsa bloggen för dina vänner!! Ha de bra // EmmeGirl

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla


Ovido - Quiz & Flashcards