EmmeGirl

Alla inlägg under maj 2011

Av Emilia wiklund - 30 maj 2011 20:43

Idag har det typ nt hänt så mkt... 

Imorgon e det cheerleading :D Yay!! 

Haha xD. Bloggar mer i morn. Nu ska jag gå och ducsha.

XOXO  

Av Emilia wiklund - 29 maj 2011 19:17

Började nästan gråta när jag såg denna! Hannah Montana in my ♥

Vad kommer du att sakana mest med Hannnah Montana?

Av Emilia wiklund - 29 maj 2011 15:57

 

Här är nt jätte bra uppdatering, jag vet men ska bli bättre LOVAR!

Har ni kollat min blogg? Http://Mileycyrusweden.webblogg.se 

Kolla den, den uppdateras 24/7. Bomba mej med frågor i min frågebox (Har inget att göra så..) Den hittar ni längst ner i menyn! hihihi. Har inget att skriva nu så byeeee!






Av Emilia wiklund - 26 maj 2011 07:29

Nu ska jag strax sticka till skolan... Sen blir de stan med Emme och sen Cheerleading!  

Bloggar mer sen. See ya.

Av Emilia wiklund - 25 maj 2011 18:49

Emme har tagigt en bloggpaus, därför kommer jag (Alice) att uppdatera här!  

Hihi.. Jag ska försöka uppdatera varje dag!

Peace <3 

Av Emilia wiklund - 4 maj 2011 18:19

Hej alla Emme's bloggläsare! Det är jag Alice som skriver just nu... Emme har inte haft tid att blogga på läng så jag gör ett inlägg åt henne idag typ.. Hahaha, jag är inte jätte bra på att förklara saker men hoppas ni fattar   

Idag har jag tänkt att skriva lite om Musik! Vad gillar ni för musik? Det är ju jag som äger bloggen Mileycyrusweden.webblogg.se så jag lyssnar mycket på Miley, men jag lyssnar på mycket annan musik också! Här kommer lite av det som jag gillar!

Det var lite vad jag lyssnar på! Hoppas ni gilla de! Jag kanske bloggar här snart igen. Men tills dess Ha de bra   

Presentation


Hej allihopa! Det här är min blogg, här kommer jag att skriva om mitt liv och vad jag gör på dagarna! Om ni undrar något är det bara till att fråga, va inte blyga! Glöm inte tipsa bloggen för dina vänner!! Ha de bra // EmmeGirl

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok för alla


Ovido - Quiz & Flashcards